Sunday, March 17, 2013

"Kate Winslet" - Rose Dawson from Titanic


Bu zamana kadar Kate Winslet yani Titanic'den tanıdığımız Rose Dawson'ı  çizmeyi çok istemiştim. Titanic benim çizime başlama sebeplerimden. Jack'in Rose'u çizerken gördüğümde bende böyle çizim yapmak istemiştim. Titanic zaten çok duygulu bir film, benim için Dünyanın en iyilerinden. Neyse yıllar sonra sonunda çizmeye çalıştım. Umarım beğenirsiniz :)

I wanted to draw Kate Winslet ( Rose Dawson ) from TITANIC, really much. Because Titanic is a reason of my drawing. I wanted to draw like Jack Dawson when I see him drawing Rose. Also Titanic is in my favourite films, Its really emotional film, I feel so different when I watch it. Anyway after many years, I drew Kate Winslet. I hope you will like it :)




 





No comments:

Post a Comment